Lidlaki pojawiły się w sklepach w sierpniu ubiegłego roku. Wtedy Lidl Polska pierwszy raz wprowadził serię pluszowych zabawek - Lidlaków - promujących spożywanie najpopularniejszych na polskim rynku warzyw i owoców.
ZOBACZ TAKŻE: Dostałeś SMS-a od Biedronki lub Lidla? Nie otwieraj go, bo stracisz pieniądze. Oszuści podszywają się pod sklep
Kolekcja składała się z sześciu maskotek, najpopularniejszych wśród polskich konsumentów warzyw i owoców: jabłka, marchewki, pomidora, brokuła, banana oraz śliwki. 10 maja do tej owocowo-warzywnej rodzinki dołączą: papryka, brzoskwinia i ziemniak - informuje Lidl na swojej stronie internetowej.
Żeby zdobyć Lidlaka nie trzeba zbierać naklejek i robić zakupów za określona kwotę. Każdą z maskotek będzie można kupić za 9,99 zł.
ZOBACZ TEŻ: Wielkopolska: Oto 5 firm z naszego regionu, które płacą największe podatki
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?